tisdag, mars 04, 2008

AmandaF16.

grattis till mig. Jag blir 16idag :)

Väntade mig absolut ingenting igårkväll, eftersom jag får språkresan i födelsedagspresent av mor och far. Och eftersom pappa inte ens är hemma i veckan förväntade jag mig inte att mamma skulle köra med det vanliga "sång på morgonen,tårta och paket" jag antog att det skulle bli som vilken skoldag som helst. MEN, så vart det inte alls. Mamma kom in strax före halv sju, med en bricka. På brickan låg två paket, ett glas juice, ett ljus och en rosa bakelse med grädde och marsipan. Hon sjöng också, faktist, haha :) Sötmamma.
IallaFullaFall paketen innehöll:
"Volympuder" från Schwartkopf
Och en bok; Är det någon där? Av marian keyes.
Precis vad jag önskat mig faktist !

--

Är hemma idag också, lite feber på morgon men det är bättre nu. Känner mig rätt så frisk. Ska på teatern vid två idag ockå, tror jag. Känner mig tvungen, det är en veckan och en dag kvar tills det är premiär. Ojojoj.
Man får äta huvudvärkstabletter och glömma att man är sjuk, helt enkelt.
Dessutom, med lite smink kan man trolla så man inte ser så sjuk ut ;)

/amanda

2 kommentarer:

Urban sa...

Naw, vad gulligt! ^^

Urban sa...

Grattis förresten! :D