lördag, mars 15, 2008

Komplimanger

Blir så himla rörd. har fått så många fina komplimanger på sista tiden, så jag känner mig bortskämd och salig.

"Gud vad bra ni var allihopa! Du var asbra!!!:):):) Kram /Erika" (kommer inte riktigt ihåg. men typ så)

-sms jag fick av Erika efter föreställnigen igårkväll! :D

"Åååh, amanda. Du var så bra igår!"
- sa maja idag i telefon :')

"Får jag kopiera det du skrivit och skriva ut det? Du skriver så himla bra" (typ nåt sånt)
- jennifer idag på msn.

"Och de där du sa! Alla i hela publiken bara tystnade, och sen både applåderade dem OCH skrattade!"
- lärarMimmi efter föreställningen igår.

Alltså, jag vill inte vara mallig eller något nu då jag skriver upp komplimangerna såhär i bloggen. Det är snarare så att jag vill VISA hur underbart gulliga en del människor kan vara ibland, och hur mycket ens självförtroende växer av lite goda ord.
Dom värmde verkligen. Heeela vägen in i hjärtat ! :)

/amanda

Inga kommentarer: