torsdag, mars 20, 2008

Haha, vilken diss ! x)

Amandas snabbtänkthet nådda onårbara höjder på NO'n idag;

A: Ja, SÅN fiskmat luktar illa!
E: Lukta på den här då.. *sträcker fram fiskmaten*
A: Åh fyfan!
E: mm.. så smakar äggen i Finland.
A: ??
E: Aa, de är uppfödda på fiskmat.
A: Äggen ?!
E: nej.. hönorna.

Bravo amanda, bravo.

Och nu, kära vänner, kan jag stolt meddela att jag äntligen blivit av med min andra oskuld; Guitar-Hero oskulden! Spelade för första gången hos Gabb igår, hon jag och Karin. Behöver inte nämna resultatet, men andra gången kom jag faktist upp till 91% på Alice Cooper - Schools out. (dock på lättaste "leveln") Spelade en gång till idag och förbättrade med 4%. Yey.
Sen följde jag Karin, Emma och Gab till busstationen eftersom alla skulle med bussen (Karin skulle dock vänta på skjuts av sin mor) Så vi satt och pratade och väntade, så kom Emmas och Gabs buss så då blev det bara Karin och jag kvar. Sedan efter ett tag kom även Karins mor för att hämta Karin.

Haha, Vilken diss Karin!

/amanda

1 kommentar:

Urban sa...

Maha, Guitar Hero är askul ;D Jag, min bror, Linnéa och hennes bror satt uppe och spelade det till klockan tre på natten en gång, sen gick vi ner och såg på Mulan <3