fredag, mars 07, 2008

Det drar ihop sig.

Nu är teaterprojektet verkligen i full gång, vi har flyttat in på forum helt och hållet. Från morgon till sen kväll. ;) Igår fick vi pröva smink och kläder. Förutom att jag såg ut som en missövd bulldog var det skitkul. (Poängen är dock att jag ska se trött och tärd ut eftersom jag är en gråskäggig gammal man i mina bästa år)

Nåja, idag började de som ska sjunga att träna på sången. Det var första gången vi andra fick höra dem sjunga och de gjorde det verkligen jätte bra, hela högen. Inte en chans att jag någongång skulle ställa mig inför en hel uppsättning med ungdomar och sjunga, eftersom jag är totalt tondöv och inte kan höra skillnad på ljusaste/mörkaste tonerna..

/amanda

3 kommentarer:

Urban sa...

Kläder och smink till teatrar är askul :D

Julia sa...

Det krävades mod, mycket mod, stort mod, mod som inte igentligen fanns, mod som jag tydligen hittade.

Julia sa...

och du, du har inga problem att se gammal och gaggig ut (ta det inte på fel sätt:P) men när du sepelar Lelle har du som ett "gung" i dig och är som lite virrig, även om det inte alltid känns gammalt och virrigt:P

Hoppas bara vi sätter "Benneblirkärscenen", med rätt Bededikt på plats, så jag slipper hoppa in och täcka med samma replik två gånger :O