tisdag, september 07, 2010

Tisdag

Denna fråga går ut till mina IB-friendidos:
Har vi fått någon av Gustaf Frödings dikter i form av ett simpelt ark papper eller en diktsamling? För så vitt jag vet står det inte Gustaf Fröding på ryggen på någon av böckerna i min bokhylla.. humhum.

För övrigt skall jag på Kraft och hälsa ikväll för att få introduktion där samt få veta hur mycket fett respektive muskler jag har (och annat informativt om hur min kropp mår just nu. Med tanke på det senaste årens konstanta ätande gissar jag; inte så jäävla bra.)
Ja. Sen ska jag ta itu med Wuthering Heights, peppar peppar ta i trä men jag längtar faktiskt. Alla påstår att den är jobbigt att läsa, men jag håller modet uppe. Handlingen kanske är toppen!
Och då jag trodde att Romeo and Juliet skulle vara utläst tills igår plöjde jag igenom den på tre dagar förra veckan. Men, skönt att den är över åtminstone.

Nu; mat och sedan gymmet då!

3 kommentarer:

Malin sa...

Wuthering heights is so good! och du borde se filmen sen!

Elennypenny sa...

Vi har inte fått något av Herr Fröding nej :)

Matilda sa...

hoppas allt gått bra!

sv: ja himla goda klubbor!