fredag, september 03, 2010

chackalackasås

Nu är min älskade älskade computter åter i min ägo. Jag är så lycklig. Jag klappar och tittar ömt på den, min fina fina computtter. [komp-utter]

Resten av kvällen ska jag först och främst läsa en massa sidor i Romeo and Juliet (vilket tar typ tretusen år för 20 sidor. Den är fan inte lätt.) och sedan ordna upp med alla program och dylikt.
Insåg just att mitt photoshop såklart inte finns kvar eftersom jag enbart hade det på datorn då det följde med när jag köpte den från.. expert?. Jahaja. Nu vill jag gråta. Vad är poängen om jag inte har mitt photoshop liksom? Hu hu hu. Självömkan.

1 kommentar:

Sofia sa...

Are you biting your thumb at us?
Is the law with me if I say yes?
NO!
No sir, I do bit my thumb but I do not bite my thumb at you, sir!

Eller nåt sånt.