onsdag, september 22, 2010

Doktor Glas

Jag ska göra något åt mig layout så fort tiden finns. Och det gör den inte nu. Jag ska bli klar med min World Literature Assignment 1 ikväll, så jag slipper skiten någon gång. Har ändå en Extended Essay, en World Literature Assignment 2, Psychology IA, Math IA, TOK Essay och en Labreport att skriva. (Svengelska oh yes. You just have to love the IB!)

Annars så känns det bra med allt plugg. Mycket deadlines nu i höst (se ovan, hehe) men det mesta har jag nog under kontroll (peppar peppar ta i trä) även om labbrapporterna och psykologi IAn med alla dess matematiska formler oroar mig en aning. Det får lov att lösa sig helt enkelt. Bara tiden räcker till. Jag får ta mig tid.

Och, en grej till, ledig imorgon! Inte illa pinkat. Blir sovmorgon fram till tidigast klockan åtta. Mmm, skööööönt...

1 kommentar:

Bella sa...

Jag håller med dig, det är sjukt skrämmande faktiskt .. SD står ju för så mycket mer än invandrarpolitik dessutom.