onsdag, september 29, 2010

Det här med migrän (tantåkomman)

Mamma påstod att min migrän var kopplad till stress. Bullshit, sa jag.
Men när lär man sig att mamma alltid har rätt?
Så fort historiefrågorna och svenskadikterna dök upp i mitt pidgeon hole så började de där förbannade mojängerna göra sig påminnda. Det hela har dock inte "brutit ut" som man säger på finaste kärringsvenska. Det har dykt upp för att påminna mig om att det finns där ett par gånger under dagen dock, men inget värre än så. Måste medge att jag skäms lite, ty själv anser jag att migrän fan inte kan klassas som åkomma eller sjukdom eller dylikt.
Men visst kan det väl det.
(Och ännu värre är väl det faktum att jag faktiskt bloggar om det. Hej nej jag har inget liv!)

Men nu ska jag sluta klaga och gå och shoppa. Julia har ju fyllt år för tusan! :)

P.S jag slutade två timmar före Carro och hon kommer ändå vara hemma en timma innan mig. Förstår ni hur galet jävla less jag blir på att penda till skitälvsbyn?! D.S

Inga kommentarer: