måndag, april 28, 2008

Written by night.

Imorgon åker som sagt hela klassen till Unbyn, så bloggen får vila fram till Tisdag. Sen så hoppas hoppas hoppas jag att det blir möjligt att vi kan fara till stugan över Valborgs. Vill verkligen dit, är i behov av en lugn helg utan 'måsten' och 'skan'.
Hursomhaver hoppas jag att ni hoppas med mig. Kanske blir effekten större om det är fler som hoppas.
Nåja, man kan ju önska iallafall.

Imorgon är det den underbara dag då jag äntligen får ta fram moppen! Sorgliga är dock att jag inte är hemma alls imorgon, bara en stund på morgonen och vem orkar köra då?
Nåja, jag sparar på det roliga så blir det ännu roligare.

Fotnot; snart kommer det nog ett lite djupare inlägg då jag klankar ner på att livet är rätt meningslöst, känner mig på det humöret och jag behöver verkligen skriva av mig.
Men det tar vi en annan gång, för nu ska Amanda sova!
(Har börjat tala om mig själv i tredje person också)

Föresten, jävla skit engelska. Fattar ingenting av ing-forms helvetet. Bajsapa! /Amanda
(choklad gör mig alltid glad)



1 kommentar:

Urban sa...

Choklad for the win :D
Jag hoppas med dig! Även om det är lite sent nu kanske...