onsdag, april 16, 2008

Uuh .

Gudars, det gör ont att erkänna, men jag måste.
Jag har tappat bort Marian Keyes-boken jag fick av Sofia! (Glömmer alltid namnet på den)
Minns att jag hade den senast igår efter skolan, här hemma. Så det borde vara lungt.
Men samtidigt fasar jag över att jag tappat den på skolan någonstans (eftersom den är en trogen följeslagare numera) Men tekniskt sett borde jag ju inte gjort det, eftersom jag hade den här hemma.
Måste leta nuuu.

*

Imorgon är det NP i Engelska, uppsatsen. Ganska lugn ändå, men förhoppningsvis går det bra. Ska inte skriva så mkt mer, för annars kanske skrivlusten försvinner tills imorgon, vilket vore tragiskt.
Därför ska jag bara meddela en sak till; Nu ska jag installera The Sims 2 "Kul för familjen, prylpaket" som jag fått låna av Gab. (Bara för att jag är the sims nörd)

Bajsbajs,

amanda.

Ps. Läser ni får ni gärna också kommentera. Detta gäller alla. (Vill ha bevis på att någon läser;P ) Ds.

3 kommentarer:

Urban sa...

Naaw, men du hittar den säkert :D

Jag har också engelska NP uppsatsskrivning i veckan. Fast på torsdag.
Hoppas det går bra för dig ^^

HerrKantarell sa...

Hoppas det går bra för dig med!:D

Och vetdu, jag hittade boken.
Den låg väl synlig på en utav hyllorna bredvid datorn. ^^

Urban sa...

Haha, det är ju så det är. Man ser inte saker som ligger mitt framför ögonen på en. Det händer mig ibland med x)