lördag, april 05, 2008

Tralala.

Imorgon ska Emma, Gab, Karin och jag till Boden och badelibada! :) Eftersom Piteåhavsbad (vilket vissa gånger kan vara lite roligare) inte har öppet är Nordpolen enda alternativet, så det är dit våran färd går.

För övrigt har jag nu, ikväll, städat ut extrasängen som stått i mitt rum i mer än en vecka. Har inte haft tid i under veckan som gått, men ikväll hade jag inga undanflykter så då var det bara att lyfta sig i kragen och göra det som skulles. Även om allting bara är halvgjort. Andra halvan blir imorgon.

Läste ut Marian Keyes - Är det någon där? idag, tillslut. Älskar de böckerna, för oftast handlar det om en stor grej, och sedan sakerna runt omkring. Det känns inte som att det hänt något speciellt under hela boken, men ändå har jag läst ut den och suttit som klistrad vid den varenda gång. Så, en bok avklarad. 4 more to go! (Hp på engelska, Djävulen bär prada, Å andra sidan, utvandrarna) har tänkt läsa ut alla de böckerna innan examen, för att hålla hjärnan i trim..
Eller, okej. Åtminstone innan resan till Oxford.
Med tanke på resan till Oxford, så har den blivit framflyttad ett par veckor. Jag far ungefär samma datum som jag egentligen skulle ha kommit hem. Dvs, jag kommer gå hela sommarn och längta efter mina tre veckor i England. Ingen hit, egentligen, men eftersom dem inte hade nog med anmälningar till gruppen jag skulle åka med, var jag tvungen att välja om. hade dessutom bara två olika alternativ och det jag valde var (såklart) det bästa.
hursomhaver, jag ser fram emot det fruktat mycket!

Nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa. Kolla så att klockan på telefonen är rätt inställd. (Kan ju hända att den böt om till vintertid då den bråkade med mig idag)

Börjar bli lite yr.

Gonatt!
/amanda

PS Nationella idag, engelska. B! & B2 (inte bananerna;) läs-och-hörförståelsen. Läs gick nog bättre än hör, men hör gick inte fasligt dåligt ändå. Hoppas jag.

Inga kommentarer: