söndag, januari 20, 2008

Och när alla andra hade glömt att jag fortfarande var borta, var du den som vnde om och hämtade mig.


Imorgon gör jag mitt gymnasieval. Spännande? Kanske inte när man redan bestämt sig sedan månader tillbaka.

Idag har jag inte gjort någit, absolut ingenting. Vaknade vid halv tio, fick lite grejjer av papsen (som bott på nåt japanskt vandrarhem och hade med sig en kimono? tofflor och sånt man fått gratis)sedan satte jag mig framför datorn och spelade The Sims 2 fram till eftermiddagen, då mamma bad mig gå ut och skotta:

Och det var omöjligt, jävlat omöjligt. Med tanke på min fruktansvärda träningsvärk som befinner sig i hela ryggen, framsidan av magen, vid revbenen, skuldrorna, armarna och nacken, gjorde den blöta och fastklibbade snön even more omöjlig. Det slutade med att jag fick hyper och gick loss på snöslungan, som jag slängde i snön innan jag drog en ramsa som inte är värd att nämnas, och sedan stegade in i hallen med butter min. Där möttes jag av en storflinande pappa som sa "Är du förbannad?" "JA, det gör så jävla ont överallt!" svarade jag. "Jag såg det" flinade pappa ännu mer, och självklart kunde jag inte hålla mig och började flabba lite innan jag sedan satte mig framför datorn, än en gång.

Egentligen skulle jag plugga NO idag, men det glömde jag helt bort. Ganska ovanligt. Jag, som brular plugga hyper, glömde bort det.
Läskigt.

Åt middag hos mormor och morfar, potatisgratäng. M-m-mm, så jävla gott! Och sen så blev det köpes-tårta (från konsum) till efterrätt, det var gott de med.

Förövrigt kan man känna sig rätt så misslyckad som tonåring om man spenderar lördagskvällen med middag hos mormor och morfar.
Inte för att jag inte älskar min mormor och morfar jätte mycket -för det gör jag. Men ändå, jag är tonåring, jag ska leva livet och umgås med kompisar och ha sådär jätte kul jämt och ständigt.
Vi skyller allt på att Emma var på Livskrafts återträff ikväll.



Och detta lilla textstycke tillägnar jag Emma, bara för att den passar så bra;
( Och Emma, du är sådär superduper bra. Den bästa, alltså. Den allra allra bästa någonsin. JagÄlskarDig<3)
Kelly Clarkson - You found me
You found me
When no one else was lookin'
How did you know just where I would be?
Yeah, you broke through
All of my confusion
The ups and the downs
And you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
You found me
You found me

And I was hiding
'Til you came along
And showed me where I belong
You found me
When no one else was lookin
'How did you know?
How did you know?


Akta att jag ser helt uppblåst ut på bilden.

2 kommentarer:

Urban sa...

Haha, skotta snö är nog inte direkt vad man vill göra när man har träningsverk, nej? xD
Lider med dig.

HerrKantarell sa...

^^ Det är typ en halvmeter snö nu, och det snöar skitofta ;D
Om du saknar snön mkt kan du få komma och skotta åt mig, haha ;D



Unibet, shalalalala.