torsdag, januari 17, 2008

Det mest meningslösa blogginlägget någonsin. Såå jävla trist.


Alltså, jag får helt jävla hyper på stordatorn. Tur att pappas laptop finns som nödutgång, om läget blir för kritiskt och stordatorn barkar totalt. Som den gjorde nyss, typ. Så nu kan jag inte gå in på msn och tala med mina kära vänner, vilket är grymt tragiskt.

Idag på NO'n var vi på gymnasieinformation, på gymnasiet. Lite sent kan man väl tycka, men tydligen gör dem allt för att få fler att gå i kvar i Älvsbyn, nu när alla ungdomar börjar dra sig till Piteå och Luleå. Rektorn och syon pratade på iallafall, om Älvsbyns Gymnasiums alla fördelar och blaha blaha. Sedan fick alla säga vad dem skulle gå och varför dem inte skulle gå i Älvsbyn (dvs dem som skulle gå i Pite/Luleå tex) Jag funderar som sagt på IB eller Media, har inte riktigt bestämt mig än, men jag sa iallafall IB. Fick lite info av syon som ville upplysa mig om att om jag ångrar mig när jag gått ett år kan jag mest troligt inte byta till en annan linje så länge jag inte är redo att börja om från ettan. Men det är lungt, jag har inte tänkt ångra mig. Dessutom kanske jag väljer Media? Vem vet.

Nu snart ska jag på träning och jag är som alla andra dagar, svinit nervös. Har inte tränat de tre senaste träningarna och det ger resultat.. Även om jag inte hunnit träna så mkt regelbundet före det heller, men iallafall. Fotbollen känns på något vis tråkigare nu, men jag fortsätter och hoppas på att min fotbolls-anda kommer tillbaka i sinom tid. Det känns iallafall grymt kul med Vidselsträningen, eftersom det blir mycket spel då. Imorgon är man kanske inte fullt lika entusiastisk, men vad gör det? Det är nyttigt att träna.

Snart ska jag göra mitt gymnasieval, ikväll, imorgon eller Fredag. Vill helst få det bortgjort så fort som möjligt. Är dock skitnervös att göra fel. Huhu, tänk om jag söker i fel ordning när jag väl bestämt mig ? Usch usch, tragiska tanke.

Föresten, bara så alla vet och eftersom det är så grymt intressant; Snus är jävlat dt äckligaste som finns och det äcklar mig till max.
Samma sak med rökning.




Och jag börjar bli desperat, så jävla desperat.
Tänk om vi aldrig träffas igen?
Och jag glömmer aldrig
dina ögon.


Sen blev det en egobild från i höstas också. Sedär Sedär.
/amanda

3 kommentarer:

Urban sa...

Lycka till med gymnasevalet! Det blir säkert jättebra!

Men du, vem är denna ögonmänniska? :o

HerrKantarell sa...

Haha, jag tar det på msn nån gång. (:

Urban sa...

Haha, okej :D