lördag, januari 19, 2008

Fredag

Hemma från Emma nu, hon jag och Gab såg film och proppade i oss godis, chips och dricka. Iallafall vart det inte så sent då Emma ska upp och jobba tidigt imorgon. Filmen vi såg hette typ "Behind the mask" eller något, som var så grymt sjuk så det var inte sant. Och man förutspådde slutet rätt så enkelt. Kasst, med andra ord.

Jag och Emma kom iaf fram till att vi måste våga mer. Måste.

För övrigt har det varit en lugn dag, inspirationen till bilden kom redan någon kväll nu i veckan, vilket ledde till en helt ny idé men med ungefär samma perspektiv, eller hur man nu ska säga det. Lägger upp en bild när jag är klar med projektet.

Och eftersom jag inte tål mjölk, och det är en hel del mjölkpulver i både chips och godis har jag värsta magknipen just nu. Inte att rekomendera, ajaj.

/amanda

2 kommentarer:

Urban sa...

Och du ska få brev från mig i veckan :D
Fast ha inte för höga förhoppningar, för jag har inte skrivit det än... Har haft SO-arbete att jobba på *Skyller ifrån mig*

HerrKantarell sa...

Haha, ingen fara :)
Du behöver inte stressa.

:)