onsdag, januari 16, 2008

Bara en kort.

Snart drar jag och Gabb till backen. Andra gången i vinter jag ska och åka, har inte varit så aktiv, dvs. Ska handla lite av Emma också, som jobbar i kväll. Hehe ..

För den som vill veta tror jag att jag börjat bli som min pappa; dvs överkänslig för starka lukter som parfym och hårspray. Det slår igen i näsan typ för ingenting nu, och det är inte en förkylning. Mest troligt är det min egen parfym jag reagerar på och ändå fortsätter jag använda den. Haha, cleaver girl.

Supersnälla NOläraren Lars flyttade upp vårt prov som vi skulle ha på fredag, till fredagen där på. Den 25. Rätt skönt, slipper man plugga gärnet nu, kan verkligen åssit. (Inte ens Sofias tips hjälpte mig, ujuj)

Förövrigt lämnade jag in personbeskrivningen till Dessan idag, och jag upplyste henne om att det snarare blivit en novell. "Dessan, här är , eeeh, Personbeskrivning-grejjset.. öööööh, men det vart lixom mer en novell.... ööh, det blir så ibland." Duktigt Amanda, duktigt.

Och på min novell från åttan fick jag kommentaren att den var lite lång, (4,5 dataskrivna sidor..erhm) men att jag skulle kunna få mvg- på den om jag kortade ner den lite. Helt perfekt!

Nu ska jag till Kanis och åka skiiidor! (I mammas överdragsbyxor, eftersom hon glömde mina täckbyxor i Maggans bil så de numera är i Arjeplog..)

/amanda


Och jag klarar inte av att sluta tänka på dig.

Inga kommentarer: