måndag, januari 14, 2008

Coop-forum, shopaholic! ;P

Här sitter jag då, men världens huvuvärk och dåligt samvete. Har varit hos mormor och hjälpt henne städa undan julen, och meningen är då att jag ska fortsätta i mitt rum, samt städa ut marsvins och kanin buren. Men jag orkar inte! Fan vad lat jag är, kan inte skjuta upp det heller, eftersom det är levande djur vi talar om här, och det är som sagt inte så fräscht att leva i en aoniak-stinkande bur.

Shoppade loss på KONSUM idag. Konsum av alla ställen.. iallafall införskaffade jag (eller snarare min mor på order av mig) nudlar, Hp5 (filmen) sminkborttgnins-servetter och en söt liten växt att ha i rummet, nu när julen ska ut.

Okej, intresseklubben antecknar, men iallafall.

Nu ska jag ta något för min huvudvärk, samt städa buren.
/amanda

Föresten så drömde jag en toppen dröm inatt!

2 kommentarer:

Urban sa...

Krya på huvudet :)
HP5 är typ en av de sämsta filmerna, tycker nog jag. Fast blir bättre ju fler gånger man ser den x)

// Pelikanen

HerrKantarell sa...

Haha, jo precis !
Funderar på att önska mig ala filmer jag inte har i födelsedagspresent och sedan ha ett HP-maraton, bara för att det var skitlängesen jag såga de tre första ;D