torsdag, januari 24, 2008

Klago-blogg.

På söndag ska jag till IKEA i Haparanda och bränna mitt barnbidrag, som egentligen borde gå till kläder eftersom jag har i princip 4linnen, 2 tröjor och tre koftor. Det blir inte mkt variation då, och jag behöver nåt nytt. Nått fräscht.

Sen behöver jag en klippning, vilket är en önskning jag inte kan genomföra eftersom vi i teatergruppen har fått order av kostym och mask-gruppen att inte klippa upp håret eller sola ingör teatern.
Jag får väl gå runt och se ut som ett as då, jaja.

för övrigt blir det en klagig blogg today då jag känner mig pissful och bajsless på mig själv. Klankar ner på mig själv 24/7 och det gäller allt; Utseende, insidan, skolan, fotbollen, ja, jävlat allt.
Jag är så less på mig själv, ibland önskar jag att man bara kunde ta en paus från den man är, men det är ju som svårt.


Och du. Du.
Dina ögon.
m.


/amanda


En lapp (alltså, en lapplands-människa) hade bott i stockholm i några år och bestämde sig för att fara hem till lappland för att hälsa på sin bror. När han kom hem till gården såg han sin bror stå och ha sexuellt umgänge med en ren.
"MEN VAD GÖR DU?" frågade lappen sin bror.
"Jo, du förstår, ja had så ont i huvvé, så jag gick till doktorn å han sa att ja sku prova nå som het våldtaren"

Alltså, Voltaren värktablett och våld-ta-ren, är ju lixom..aah. Alltså.
Äh. skit samma.

2 kommentarer:

Urban sa...

Haha, men den var ju typ rolig x''D

Jag är också less på allt som har med mig själv att göra ibland, men man kommer ur det, det gör jag i alla fall.
Jag blir aldrig less på dig! Bara så att du vet.

HerrKantarell sa...

Aw, tack :)<3