torsdag, april 28, 2011

konsumering

Nu har jag skaffat studentklänning, studentskor, balskor, samt väska och bikini till Kroatien, precis som planerat! Tog bara 5 timmar i Piteå med ett kort stop på Krokodil för en himla god macka i bästa retromiljön och sedan en hel del springades i affärerna och väldigt mycket prova, prova, prova.
Har köpt ett par gudomliga skor som jag aldrig vill ta av mig, den dyraste bh:n någonsin (och fulaste) samt väskan jag suktat efter hela våren! Och så allt det där andra som jag redan talat om. Är nu mycket fattigare men studenten och balen är fixad, skönt!

Nu ska jag sova, imorgon väntar en dag av promenader, plugg, städning och ännu mer plugg.

Puss!

1 kommentar:

sofia sa...

Ah, visst är det skönt att bli av med allt sånt?

Inte långt kvar nu alls, dammit! :3