onsdag, april 06, 2011

Influx of vunxenpoints

Imorgon ska Marika och jag plugga historia så in i bomben! Det blir bra, det behövs. (hahaha Marika, jag tänker tillbaka på vårt beteende i tisdags. Måste skratta. Så fjåniga och roliga vi var!)

Idag efter ett par 2-3 timmars plugg på biblioteket gick jag och åt lunch i min ensamhet. Jag måste säga att det kändes som att det gav mig några vuxenpoäng. Kändes moget på någotvis (och lite ensamt givetvis). Satt där och åt, läste min bok och drack kaffe efter maten. Herregud. Man kanske skulle hoppa direkt till pensioneringen?

1 kommentar:

Marika sa...

Ha ha! Ja, det var knasigt. Det blev kanske inte så jättemycket plugg, men jag känner defintivt att jag kommer ihåg mer om både Stlain och första världskriget, och då är det inte tiden man spenderat som räknas, utan resultatet. ^^
Jag tror att du är min största motivation till att hänga med i historian, det blir som ett bra utbyte mellan oss tycker jag. =)