torsdag, april 07, 2011

Silhouetted by the sea

Idag fick jag ytterligare en sen födelsedagspresent, denna gång av Marika! Det var en finfin burk som det stod sugar på. Där i låg among other things skumkaniner (dessvärre uppätna när bilden togs) och en massa chokladkaniner!Måste säga att detta var en ypperlig present åt mig. Jag älskar burkar, kaniner och choklad. Så tack Marika!<3Sedan åkte jag hem, for vidare till damen som ska sy min (inte så baliga) balklänning och efter att ha varit där var jag på så bra humör att jag stannade och köpte en påsklilja på vägen hem:Sedan hälsade jag på farmor för att hämta lite saker som mamma skulle få av henne, och så hamnade vi i hennes smyckes-byrålåda där farmor tyckte att följande silverring skulle passa ypperligt på mitt finger på balen. Så då fick jag den. (!)

Mycket bra dag måste jag säga. Den avslutas med lite Ani Difranco, The smiths, bäste lasse W. Sedan även en renbäddad säng och nåt avsnitt av Mad Men.
Puss!

2 kommentarer:

Ellen sa...

ååååh vilken fint godis och fin skål! och ringen ska vi inte tala om! vacker!! och vilket bra svar du gav om per morberg! jag tror absolut att det är så att vi svenskar är lite rädda, men ändå älskar man det. jag tror att få vågar erkänna att man gillar per, just för att han ju "är så himla äcklig!" han är inte äcklig, han är underbar! :D

Marika sa...

Vassego! ^^ Åh, vilekn fin ring! Jag vill ju ha den! =P