onsdag, april 20, 2011

Även om allt känns tråkigt och nervöst just nu så har jag en finfin höst att se fram emot. Jag kommer ha jobb i 6 veckor vilket känns toppen; jag kommer få jobba både dag, kväll och natt, vilket ju känns ändå bättre. Har jag väl fått in en fot finns ju chansen att jag kan få jobba mer till hösten!
Sedan har jag en tripp till Umeå inbokad då bröderna och jag ska kolla Winnerbäck! Dessa konserter ska bli mindre och intimare som det så fint stod, och biljetterna är bokade och klara. Tjoho!
Sedan har moderkakan och jag börjat prata om att tillsammans åka till London över en weekend och se Fantomen på Operan. Har börjat kolla in Bed and Breakfast-boende, teaterbiljetter samt flygbiljetter, så snart bokar vi!!

Ja, mer än så var det väl inte. Men dessa tre saker har verkligen förhöjt min vecka just humörsmässigt. Saker börjar hända och ske! Jag kommer inte sitta fast här i lilla Älvsbyn vid lilla IB för evigt! Jag kommer ha möjlighet både tidsmässigt och finansiellt att göra saker till hösten, och det känns grymt!
Jag hade målat upp den kommande hösten som extreemt tråkig, då jag ska läsa upp diverse betyg, ta körkortet och försöka få jobba lite alternativ gå omkring i arbetslöshet. Men så är ju inte fallet nu. Har ju flera saker att se framemot, vare sig jag klarar IB eller inte. Livet går inte under om man misslyckas på första försöket, helt enkelt.

puss!

Inga kommentarer: