onsdag, april 13, 2011

Marika!!

Okej. Nu är det som så att jag inte riktigt litar på min telefon då den har en tendens att skicka ut mina sms i atmosfären utan att de någonsin verkar komma fram till mottagaren, och så är jag för trött för att gå de fyra stegen till hallen och leta fram telefonen för att slå en signal, så nu väljer jag att kommunicera till dig Marika via bloggen. Det är mycket möjligt att jag inte återkommer något till skolan denna vecka, pga den härliga förkylning som hoppar runt i min kropp. Därför undrar jag om du skulle kunna forsla hem min mattebok till mig på fredag. (För du skulle åka hem, right?) Jag är isåfall och möter dig på busstationen och tar emot den. Den finns antingen i klassrummet i skåpet på mitt "hyllplan" eller så i mitt skåp. Du kan kanske be Frida öppna? Om det är så att matteboken ligger i mitt skåp, och Frida inte är på skolan kanske jag får vara tjorvig och be dig be någon lärare om en studies mattebok från bokförrådet som jag kan låna hem över påsklovet? Förlåt att jag är så tjorvig och begär så mycket. Men det hade verkligen varit toppensnällt av dig! Hör av dig!

Inga kommentarer: