onsdag, april 13, 2011

Onsdag vol. 2

Jag har ingen rolig bild att bjuda på. Jag har inget värt att skriva om förutom att jag är förkyld ända in i benmärgen och (uppenbarligen) är det inte bara män som klagar när det är sjuka. Idag har jag roat mig med sisådär 7,5 timmars plugg. Hann med nästan hela sociokulturella perspektivet i psykologin, samt har jag skrivit ner gårdagens historieplugg om de tre kommunistiska farbröderna Lenin, Stalin och Mao, på datorn. Sååå det går väl framåt. Annars har jag en säsong av "Full House" att roa mig med resten av kvällen. Älskade den serien när jag var yngre, tyckte den var toppen och superrolig. Måste ju säga att humor utvecklas med åren, eh...

1 kommentar:

Marika sa...

Åh, jag älskar den serien! Jag kollade alltid på den förut. XD

Ha ha. Män skulle inte plugga i 7,5 timmar om de varit förkylda - de skulle ha skickat ett brev till IBO om att de tyvärr måste göra exams lite senare eftersom att de har varit svårt förkylda innan och därmed inte kunnat plugga. ;) Nä, jag skojade bara!