söndag, maj 01, 2011

Jag häller just nu i mig en kopp kaffe. Måste. Få. Energi.
Har suttit med psykologin sedan klockan elva ungefär med bara en paus på 45 minuter för det där livsnödvändiga matintaget som kallas lunch.
Började med matte imorse, men det är viktigare att jag klarar psykologin, så därför läggs energin på det nu.
Även igår spenderades det en hel del tid på psykologi, ca 9 timmar ungefär. Om jag är mer klok vet jag inte, lite iallafall.

Åh. Ikväll tror jag att jag ska dö i sängen framför någon film (typ, Annie Hall, The new world eller Det sjunde inseglet, hahaha) och en påse godis eller något.
Cravings for carbohydrates ökar inte bara när man lider av SAD tydligen, utan även när exams börjar närma sig. (Där fick jag in lite psykologiplugg..)

Nu ska jag hälla i mig kaffet och fortsätta med psykologin!
Ajöss!

1 kommentar:

Linnea sa...

sv; Tack för tipsen! Det blir nog svindlande höjder, känns som en bok som man ska ha läst innan man dör liksom :P

hahha, jag känner dock igen mig! det är fler än en gång som jag har börjat diskutera något ämne och analyserat det, trots att det inte behövs. Sjukt hur mycket man påverkas av skolan ;)