måndag, april 12, 2010

trä

Jag tror inte längre det är bara Elena som är bipolär. Efter dagen idag så överväger jag om det inte gäller mig också.
Jag har pendlat från att vara gråtfärdig och gnällig på morgonen till att vara på hyffsat okej humör under dagen, rätt glad och nöjd när jag kom hem, sedan även väldigt pratglad och social då pappa kom hem, så var jag på helt okej humör resten av kvällen, pappa och jag for ut och övningskörde, vi kom hem, jag kände mig munter och social och satt och pratade med mamma i soffan och sen bara pang så blev jag svinförbannad på allting i min närhet. Bara sådär plötsligt!
Jag har aldrig varit med om en sådan vändning förr. Och jag har nog aldrig kommit upp i så mycket ilska på så kort tid.
Allting, verkligen allting irriterar mig. Och det skrämmer mig.

Men det är vår nu. I guess it will pass. Hopefully.
Kanske är jag bara missövd och har pms, det är inte helt omöjligt.

1 kommentar:

Urban sa...

Jag var extremt mycket så när vi dygnade en natt i Sthlm. Dagen efter i alla fall. Ena sekunden blev jag jättesur och irriterad på allt och alla och andra sekunden kunde jag inte begripa vad jag irriterat mig på.

Missövd kan nog vara en anledning.