lördag, april 24, 2010

90% muskler men ingen hjärna

Har rätt nyligt kommit hem från gymmet. Det var i princip bara Julia och jag där så vi passade på och var på den delen av gymmet där det finns mycket fria vikter och dylikt, där de stora biffarna brukar hålla till i vanliga fall. Så vi stod framför den där stora spegeln och kände oss coola med våra 5kilos vikter.
Jag bytte dock efter ett tag till lite (eller mycket..) större vikter så jag kunde känna mig ännu coolare, men då blev det ack för tungt .. :(
Jag är en svagis, med andra ord.

Och nu sitter jag och ordbajsar om mindre relevanta saker. Nu ska jag slå upp EE-dokumentet och få något gjort. Jag har hittills inte skrivit någonting. Det suger. Jag suger. Amanda, du suger!

1 kommentar:

Marika sa...

Om du med suger menar suger till dig kunskap, så ja. Annars nej. Jag har t.o.m. glömt bort EE:n fast jag har hållt på och tänka att jag måste göra den i helgen! Se det från den ljusa sidan - du kom i a.f. ihåg det. ;)