onsdag, april 21, 2010

bajs

Skoldagen började trist men slutade muppigt. Det var sköjj.

Kom hem tidigit vid halv fem, sov på soffan hos farmor tills mamma kom och vi for till konsum, handlade, åkte hem, var grinig, åt mat, segade i soffan och försökte mig sedan på de förbannad andragradsekvationerna och deras motherfucking axis of symmetry. (Läser lite extra matte parallellt nu så jag inte failarexams.. kuuuul Amanda, där har du beviset på att du är efterbliven på riktigt.) Jag fattar ingenting. Inte ens det jag trodde att jag förstod förstår jag inte. Detta ledde såklart till en flopp så nu ligger jag är och tycker synd om mig själv.
Finns så klart människor som har det värre men just nu tycker jag synd om mig själv. Jag har gett upp för stunden men tar tag i det igen imorgon.


Och just det, sa jag att jag har pms?
Kanske är det the major reason till varför mitt humör bokstavligen är en jävla berg och dalbana förtillfället.

Inga kommentarer: