onsdag, april 28, 2010

onsdag

Har precis varit ute på en en-timmes promenad med stavarna. Har också kört lite styrke när jag kom hem, så nu känner jag mig hurtig och nöjd. Ska äta Paulun-müsli och ägg snart, samt förbereda lite kläder inför imorgon.
Imorgon...
Imorgon kommer bli en utomordentligt bra dag, hoppas jag iallafall. Har en lektion mellan 10.05-11.3o, sedan slutar jag. Ska trots detta spendera en hel del tid på skolan och försöka få klart biologilabben, historie frågorna, svenskafrågorna och psykologin.. hard work work! Sen spelar the mercimerdemoproject på café CQ, så jag stannar i Boden extra länge, äter middag där (aaaaa kycklinmacka!) kollar på dem, samt chillar runt på stan eftersom det är tjejkväll och extra erbjudanden. Like like.

Sen på fredag har jag en lektion endast, nicenice. Så kanske valborgs spenderas i Boden :) hoppas hoppas.

Nu: müsli och ägg.

Inga kommentarer: