torsdag, april 29, 2010

nu är de kväller

Så då var torsdag över. Imorgon är det fredag och då tänker jag inte komma till skolan.

Jag fyndade en hel del på stan idag, dock inget av det jag tänkt; varken kjolen, tröjan eller örhängena. Inhandlade dock en annan kjol, en annan tröja, ett par shorts, nagellack, ett par andra örhängen samt en klänning. Goodie. Har också införskaffat lite pengar på mobilen för ovanlighetens skull, men detta ledde såklart till att jag för tillfället tappat bort den.. aja, den dyker väl upp snart.
Med tanke på snart..
snart dyker Karin upp och spenderar natten här. Har redan bäddat och gjort finefint och hoppas på en mojsig kväll med mycket tjejsnack och fnitter. Yeho. :)

I övrigt har dagen varit bra förutom att min kycklinmacka var lite liten.

Och bara för att göra det hela rättvist:
Elena lider också av sådandär kronisk diarre. Och adhd. Möjligtvis har hon också en skruv lös. Men det har inget med min hämnd att göra, det är bara en allmänt erkänd sanning. ;)

puss

1 kommentar:

Elena sa...

hahahahahah xD <3