torsdag, april 29, 2010

torsdag

Slutade efter psykologin idag (ca. 11.30) och har sen dess ätit lunch, lekt ute i solen med en studsboll och härliga människor samt suttit i datasalen och väntar på att kemisterna ska kemista klart. Sen blir det att äta middag på stan (jag ska ha mig en kycklingmacka!!) inhandla lite grejs, kolla the mercimerdemoproject som spelar på café CQ och sedan inhandla lite mer grejs eftersom det är tjejkväll. Yeeey. Nice.

Och imorgon har jag bara en lektion, historia mellan 13.00-14.00. Med senaste bussen in är jag här 10.20... 2h buss och 2.5h väntan på lektion.. 4.5 h väntan.. vette fan om jag orkar komma hit då. Det vette fan..

Nu ska jag gå och fräscha upp mig lite, känner mig smutsig efter en timma ute i sol, grus och damm.. pffft.

CIAOCIAOCIAOCIAOCIAOCIAOCIAOCIAO

p.s jennifer mohss har kronisk diarre.. det betyder att hon aldrig blir av med den.. just so u know d.s

Inga kommentarer: