tisdag, april 27, 2010

ordbajsning

Efter en dag av total tysthet (ha varit social som ett kylskåp idag) så gick Carro och jag runt på stan och kikade runt i det enorma utbud Boden har att erbjuda ;) Jag hittade en tröja, ett par shorts, en kjol samt en massa billiga örhängen som jag funderar på att köpa @ thursday, då jag äntligen fått pengar och dessutom har gott om tid att prova, fundera, prova om, fundera osv osv. Grreat.
Sen hade jag tänkt göra lite svenska på torsdag samt se om någon av lärarna vet var man kan få tag i planchgrejer till fotoutställningen vi ska ha på välgörenhetsaftonen också.. Och så slutar hela dagen med themercimerdemoprojects spening på café CQ! Wiho. Jag får hämtning i Boden också så för en gångs skull kan jag stanna hela tiden ut, eller iallafall längre än väntat då jag tidigare hade tänkt ta bussen.

Ikväll blir det gym med Julia. Nice nice! Sen ska jag läsa stolthet och fördom, kanske tar det på en gång..

hejsvejs

1 kommentar:

Marika sa...

Det är okej om man vill göra så, jag har inte precis varit den mest sociala personen varken igår eller idag. Hmm. Ska vi göra om den meningen till matematik? Nä, nu är skolan slut. I a.f. Så det är okej att anta ett kylskåps attribut ibland. ;)