fredag, april 23, 2010

Jag far hellre framåt mot min vilja än vänder

Jag sitter här, har sett klart true blood säsong två, har ätit toblerone och städat upp i rummet som varit en katastrof i två veckor nu.

Och så är jag arg. Igen.
Sådär pissigt less och förbannad på ingenting. Jag vet inte var det kommer ifrån!
Har kryssat av en rad med olika möjliga anledningar men ingen stämmer;
pms: nej
dålig vecka: nej
sömbrist: hell no! (11timmars sömn inatt)
stress: icket

Jag känner mig bara sjukt less och vill bort härifrån. Miljöombyte, ge mig lite miljöombyte. Jag vill ha lust att fota, att andas djupa andetag i solen och le, att se något nytt, att slappna av.
Hela kroppen skriker efter att få komma här ifrån. Ge mig nåt nytt, för guds skull. Jag får ångest!


Lyssnar på Lasse och trallar med.
Här finns inget att göra, så nu avlägsnar jag mig!


Var jag så lite värd att det inte ens var värt att bry sig om att maskera dissarna?

1 kommentar:

Marika sa...

Jag förstår känslan. Man vill bara komma bort till nya ställen och se andra människor ibland. Du kanske kan boka någon stuga över en helg? På Björknäscampingen kanske? J/K Nä, men kanske något naturskönt ställe där du kan fota. Sommaren kommer nog att kännas bättre i alla fall. Det är inte långt kvar nu!