torsdag, april 08, 2010

från främmande vidder

Elena var här igår, vi såg som sagt true blood och mysemyste. Självklart var jag osocial och somnade alldeles för tidigt. Sen blev det upp tidigt imorse för att traska ner på byn, få in Elena i bussen och sedan promenera hemåt igen. Efter det har jag gjort absolut ingenting av det jag skulle. EE kan ta sig för tillfället. Jag har lov. :)

Och imorgon, mina damer och herrar, blir det Kåbdalis med finKarin. Super! :) Förbannat dyrt visserligen, men helt klart värt det. Blir nog årets enda skidtur skulle jag tro.

För övrigt har jag övat att gå i mina nya superduperhöga klackeskor idag, och det har inte gått så bra, nej. Jag klarar knappt att ta mig från ena delen av huset till den andra utan att stappla fram likt en stelbent gammal gubbe. Jag värmer upp i ett par äldre och inte lika höga klackar. Men jag ska lära mig. Jag ska tamejfan det.

Nu; göra lite hussysslor och sedan cykla upp till tandläkaren för att få, huh, bettskena?

1 kommentar:

Marika sa...

Jag var också i Älvsbyn idag! =D Ha ha ha!
Det är bra kämpaglöd, det! Tänk så här: Klarade du av att skriva mocksen så blir detta en baggis! ;)