söndag, augusti 02, 2009

Nu har jag persikofärgade naglar. Tihi.

Dagen i ära ska jag äta nudlar till lunch.
Jag är ensam hemma och orkar inte ställa till med något invecklat. Nudlar duger bra, även om mina knappast slår Lk's. Fast då har jag ju varken vållullal eller flitelad kyckling.
Nåja.
Jag är hemma nu, som sagt. Har tagit mig en välbehövd dusch efter att ha traskat många mil från busstationen hem till mig med en väska som säkert vägde en massa massa kilo. Det tog nästan 40 minuter att gå och jag tyckte väldigt synd om mig själv. Och så lökade jag en hel del eftersom solen stekte på som fan.
Bussresan ska jag inte ens nämna, den var kaotiskt varm den också, och full med bakfulla älvsbyungdomar. Yey!

Men det var trevligt i helgen, verkligen! :)
Som Elena (nu nämns ditt namn igen!;o) säger så var kinamaten och karusellerna det bästaaa.
- FUCK YOU LULEÅ!
- VI KOMMER DÖÖÖ!
- MEN VI DÖR TILLSAMMANS IALLAFALL!
- JAG ÄLSKAR DIG
- DETSAMMA
- FUCK YOOOOUUUU!

Sen har jag lärt mig att huvudvärk kan ignoreras. Till man lugnar ner sig. Då hoppar den på en igen. Bakifrån.

1 kommentar:

Elena sa...

Det var fan kul:D Trots allt. KARUSELLER!