fredag, augusti 14, 2009

Planen var som sagt att se på The man who cried som börjar om sådär 35 minuter, men njaaa, jag tror jag spolar den idén, är alldeles för trött så jag sitter nog här ett tag och möglar innan jag går och lägger mig.
Imorgon blir det Luleå med da bro, blir bra att strosa runt på alla affärer då man inte har några pengar att spendera. (Hrm..) Får iallafall agera smakråd, så jag får väl nöja mig med det. Sen på eftermiddagen blir det middag med Emma, najsbajs! Får se vad vi hittar på, antingen det blir en Ristorantepizza (Quite easy to make) eller något mer avancerat.

Dagen idag har Sofia och jag försökt göra det bästa av. Det blev en liten promenad och en hel del fotograferande, sedan har vi solat, läst, sett på How I meat your mother och chillat. (Obs! Obs! Obs! Glöm inte att vi faktiskt vistas i Älvsbyn, och här finns inte mycket annat att göra) Vid halv sex promenerade vi sen iväg med alla Sofias väskor till järnvägsstationen då tåget skulle komma strax före sex. Well, it didn't. Tåget kom två timmar senare, vid åtta. Hurra!
Så, bilder lär komma i sinom tid, jag har fortfarande inte hittat laddaren vilken kan behövas eftersom jag har ytterst lite batteri kvar i kameran. Suck.

Godnatt!

1 kommentar:

Urban sa...

How I met your mother*
Inte How I meat your mother :P :)