onsdag, augusti 26, 2009

Ställ in musikspelaren på shuffle (blanda)
Tryck framåt efter varje fråga
Använd låttiteln som svar till varje fråga om ditt liv (även om den inte verkar logisk)

1. Hur mår du idag?
It's true

2. Hur kommer dagen (idag) vara/ha varit?
Sorry seems to be the hardest word

3. Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Kärleken förde oss samman

4. Vad är det sista du kommer att tänka innan du somnar ?
Kär och galen

5. Vad skulle dina vänner ge dig för namn om de fick välja åt dig?
Måndagsbarn

6. Hur är det med kärleken?
Kom änglar

7. Vilken låt passar mest in på den du håller kär?
Dumpa mig

8. Hur mår dina vänner?
Och går en stund på jorden

9. Tycker dina vänner om dig?
Om du lämnade mig nu (Haha, hur ska jag tolka detta?)

10. Hur ser folk dig som?
Havanna Mamma

11. Spanar folk in dig?
Tvivel

12. Är du bra i sängen?
Nöjd?

13. Har någon sexfantasier om dig?
Dancing the whole way home

14. Kommer du alltid bo kvar i Sverige?
Öppna landskap

15. Hur kommer du dö?
67

16. Vad skulle du heta om du var född i framtiden?
Gammal sång

17. Vilken är din oturslåt?
Kärleken förde oss samman

18. Vilken är din turlåt?
Late night heartbroken blues

19. Vilken låt beskriver ditt utseende mest?
Jag går på promenaden

20. Vilken låt beskriver din personlighet mest?
I staden växer inga blommor

21. Hur är det med ditt liv?
Stackars Jack

22. Hur kunde det ha varit i ditt liv om du hade valt andra vägar?
Jag hade en älskling en gång

23. Vad ska ditt första barn heta?
Chans

24. Hur kommer ditt liv att bli?
17 år

25. Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar?
En tätort på en slätt

26. Hur kommer sommaren bli? (har varit)
Jag får liksom ingen ordning

27. Finns det någon som är hemligt kär i dig?
Månskensregn

28. Kysser du bra?
It's true

29. Mår din kropp bra?
En svår och jobbig grej

Inga kommentarer: