måndag, augusti 10, 2009

Vid tio ska jag och hämta Sofia på järnvägsstationen, sedan drar vi och handlar och efter det åker vi upp till stugan. Blir förhoppningsvis ett litet Johnny Depp-maraton, massa onyttigheter osv osv. En chillkväll med film helt enkelt! :) Mys mys.

Iallafall har jag faktiskt solat i helgen och bränt mig rätt rejält, må ni tro. Jag - som har varit likblek hela sommarn trots försök att få lite färg - är inte längre vit, utan röd. Riktigt röd. Knallröd. Kräftröd. Så, man kan ju undra, vad är bäst; Vit som ett spöke eller röd som en kräfta? Hm, på något sätt kan jag väl inte tycka att nåt av alternativen lockar särskilt mycket..
Har iallafall väääl synliga bikiniränder på ryggen nu.
(Lägg märke till att jag fortfarande är lika likblek på magen, vilket gör denna bränn ännu värre)

Nåja.

Nu duscha och sedan smörja in min stackars rygg med Aloe vera. <3

2 kommentarer:

Elena sa...

Haha. Samma hände ju mig i början av sommaren men då var det mer överkroppen (röd) vs. benen (vita). Du är en mycket uppmärksam flicka och färgen beror på att jag inte känner mig så jävla glad, skolan börjar, snart kommer det snöa och jag är förkyld som ett jävla svin (hehe..). Men det går över :) Fick mest lust att ha lite dovare färger.

Emma sa...

men du blir brun efter att du är röd :D ch