måndag, augusti 24, 2009

Ojdå, jag hade en helt bloggfri dag igår utan att jag själv märkte det.. att gå och vara nervös tar alltså en hel del tid, koncentration och energi antar jag.
Iallafall är första skoldagen avklarad och jag känner mig ganska nöjd vid tanken på att ettorna har Ola som klassföreståndare (mehehe..). Tänk vad små och skräckslagna dom ska känna sig! (Och jag är egentligen bara lättad att jag slipper gå igenom den där helvets-skolstarten man upplevde ifjol då man var liten och rädd för att bli alldeles ensam och övergiven. Så egentligen borde jag väl känna med de stackars ettorna.)
Men det är trevligt att ha dom är iallafall! :)

Såå, annars var det faaaantastisk otroooligt roligt att träffa alla kära IB:are igen efter denna låånga sommar då jag lyckats undvika alla IB-gatherings, antingen pga sjukdom eller jobb. Och jag måste medge att årets känns lite lättare då det trots allt är detta folk man ska spendera det med. Phew phew :)

Och just det, fick en glad överraskning då jag kom hem, i postlådan låg nämligen Lönespecen! Så imorgon då jag hämtat ut båda mina löner är jag närmare 6000 kr rikare, men snart är jag 5000kr fattigare då datorn ska hämtas ut imorgon. Nåja.

Och blörk vilket långt inlägg detta blev. Bara för att jag läste Carros blogg nyss, antar jag. Huh.

Inga kommentarer: