torsdag, augusti 20, 2009

Vilken är din favoritplats? - Måste nog säga stugan faktiskt.
Vilken plats föredrar du minst? - Äckligt stora städer med mängder av människor som intve har vett att gå ordentligt
Vart tror du att du befinner dig om tio år? - Inte här iallafall
Hur stor är din säng? - 90 -.-
Vad sover du i? - Stora tröjor + underkläder
Hur många kuddar har du i sängen? - 3-4 :D
Var har du bott/bor? - Älvsbyn
Tycker du om kinamat? - ja :D
Tycker du om kaffe? - Ibland
Vad dricker du helst till frukost? - Juice
Kan du spela poker? - Nej
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - Ja
Vill du ha barn? - Ja
Kan du några andra språk än svenska? - Engelska
Har du någonsin åkt ambulans? - Nope
Föredrar du havet eller en bassäng? - havet
Vad spenderar du helst pengar på? - kläder
Äger du dyrbara smycken? - väldigt få
Kan du rulla med tungan? - Nej
Vem är den roligaste människan du känner? - Blä, jag vet inte!
Vad har du för ringsignal? - Millencolin - E20 Norr
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Jao
Vad har du närmast dig just nu som är rött? - En pärm
Kan du byta olja på bilen? - Nej
Vilken var den senaste boken du läste? - Angelas Ashes
Dansar du i bilen? - "Jag dansar aldrig nykter någonstans, aldrig inte en chans, att jag dansar nykter, kalla det undanflykter om ni vill, utan minsta promill, står jag still" *trallar!*
När var du i kyrkan senast? - Oj, längesen! Före jul?
Hur många hål har du i öronen? - Ett i varje. Vill ha fler.

1 kommentar:

Carjala sa...

Vi har sett varandra på hundra år. :( Hela sommaren har vi lyckats undvika varandra. Jag har bestämt att jag ska komma till Älvsbyn nästa sommar. Du kan inte undvika mig då! >:P