måndag, augusti 31, 2009

dumfan

Jag hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar matte.
Och jag kommer faila så jävla jävla jävla jävla hårt på detta förbannade äckliga jävla ämne.
Jag fattar ingenting, kan ingenting, lär aldrig i helvete nånsin förstå någonting. Jag kommer få läsa om den här jävla matten tills jag är 50 år och inte längre har någon chans att bli något och dessutom är pank eftersom jag fått göra om både paper 1 och 2 i flera år då jag aldrig fick mitt diplom. IB och dess matte kan dra åt helvete, jag önskar innerligt att rational numbers, fractions och alla siffror ö.h.t ska gå ett bistert öde till mötes. Må dem frysa fast i helvetet och för all evighet få lida lika mycket - och mer - än vad jag gör varje gång jag måste öppna denna överjävliga, överviktiga mattebok.
Må dem bli förevigt jagade av ilskna oroliga själar som utövar de värsta tänkbara ritualer och dylikt på dom. DET ÄR NI VÄRD!
jävla räknesätt..

BRÖL.

1 kommentar:

Elena sa...

Jag ska försöka hjälpa dig bäbis :) Som Anita skulle ha sagt: Du har fel attityd flickstackare! Ryck upp dig, bara två år kvar. Sen - Aldrig mer <3