torsdag, augusti 20, 2009

Idag sov jag länge. Riktigt länge, eller, länge om man man jämför med tidigare dagar då jag vaknat prick 10.10 för att solen just då lyser in rakt i ansiktet på mig. Idag har det varit molnigt hela dagen så jag låg kvar och halvsov till strax efter elva. Det är ju trots allt fortfarande sommarlov.. (för dom som inte går i Piteå dvs, haha. Skadeglädje.)

Så har jag hunnit vara till mormor och dammtorkat hyllor och fönsterbrädor samt torkat golv osv osv, sedan drog jag vidare till gymmet och nu är man hemma igen.
Borde ta itu med alla papper jag har men jag skjuter upp det lite.

Imorgon åker jag in till Piteå med pappa och farmor för att inhandla lite skolmaterial och sen har jag enorma planer för kvällen. (Not). Men jag mår inte dåligt av att lägga mig i soffan, kolla film och äta nutella all by myself, så jag längtar lite faktiskt.
Jag är nog lite av en ensamvarg iallafall.

1 kommentar:

Elenny sa...

Jag tycker också om att vara själv :) I lagom mängder givetvis