lördag, augusti 29, 2009

Sitter och äter middag just nu, i min ensamhet. Modern och fadern är på bankett (snoffsigt värre) och jag njuter som vanligt av ensamheten. Har lagat middag ala LK: nudel&kyckling-wok med svamp, majs och ärtor, samt sweet chili sås och ciabattabröd. (Men brödet brände jag så det skiter vi i!). Men det är ett stort steg framåt; jag har utvecklats som person då jag faktiskt handskats med rå kyckling trots min salmonella-fobi. Otroligt.

Och en rolig grej som hände idag var att jag jobbade med Elin! Det var riktigt trevligt eftersom det var år (ja, bokstavligt talat år) och dar sedan vi träffats sist. Tycker vi kämpade på bra denna regniga långlördag, hann med att äta ett par chokladpraliner, tända en massa ljus samt hjälpa kunder som garanterat är otroligt nöjda med vår service ;)

Kvällen kommer mest trevligt spenderas framför tvn; Sagan om ringen. Får se om jag orkar hålla mig vaken, somnade vid halv elva igår så. Hm hm.

Dags för facebook nu, och sedan fixa lite skolgrejer.
Ciao!

Inga kommentarer: