måndag, augusti 17, 2009

KÄRLEK:
Är du kär just nu?
- Nej
Har du någon kille just nu? - Nej
Har du dumpat någon? - Ja
Har någon dumpat dej? - Nix
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nje,
Vem kysste du senast?- Haha, Emma tror jag x)
Vem kramade du senast?- Julia kanske?
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej?- Nej?

SKOLA:
Är du duktig i skolan? -
Inte längre
Har du bra betyg? - Det kan jag inte påstå direkt.
Har du fått göra om ett prov någongång? - Ja
Har du fått ett bra resultat på ett prov? -Ja
Sköter du dej i skolan? - Jag försöker iallafall
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Ja
Haft mobilen på lektionstid? - Jepp

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? -
5
Trivs hemma? - ja :)
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Haha, nej.
Har skrikit och slagit din mamma? -Nope
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Nej
Har du kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv. -
Nej
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Ja :) <3

VÄNNER:
Du har vänner? -
Ja
Du brukar vara med? - mina vänner! Orka skriva, dom vet vilka dom är!
Älskar du dina vänner hur de än ser ut? - Haha, självklart!
Är det okej att ha kill-kompisar: Ja?
Har du pussat någon av dina kompisar? - Jopp
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Nej?!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Nje, inte vad jag vet iaf :P

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? -
Jag är ständigt bitter :)
När grät du senast?- Öh, låt se, förra helgen tror jag.
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - Ja
Du har slagit ner någon? - Njae, jo.
Du har skadat någon med flit? - Liiite (A)

ÖVRIGT:
Motto? -
Livet är vad du gör det till.
Film? - Drama, musikaler osv <3
Musikgenre? - Det är la olika
Lyssnade senast på? - Magnus Uggla hos Julia, hahahah
Var det här kul? - Inte direkt, faktiskt :P

1 kommentar:

Emma sa...

Vem kysste du senast?- Haha, Emma tror jag x) ja vet att du älskade de ;) nästa år går vi ett steg längre!