tisdag, april 28, 2009

Okej, jag har resonerat såhär.
Jag får vara less, trött bitter och negativ i veckan.
Men sen. På måndag. Då jävlar.
Då ska jag vara Happyface. Det är dags för det.

Idag hade vi nationella i EngelskaB (så ni som kröjmar över engelskaA nationella. Käft!) Satt faktist hela tiden ut. Och jävlar vad jag slet. Temat var nästan för brett, jag hade väldigt svårt att få med det jag ville och samtidigt hålla mig till mallen. Hoppas hoppas att den blev 300 ord bara. Såå.. jag satt och kämpade med en fjuttig engelskatext i 100minuter. Och jag är numer helt blank i skallen. Kan ju använda den fina liknelsen jag använde för att förklara för Carro hur mitt huvud kändes;
Duvet när man kokar nudlar? Ja, då dom kokar och det bubblar och har sig, det är när man tänker. Sen, när man har överkokat dem en aning och det slutar koka, då är de ju alldeles ihoptrasslade och lite gormiga. Så känns det i skallen just nu.

Inga kommentarer: