onsdag, april 29, 2009

MMATVANOR
Bästa maträtt?
Kyckling.. mmm!
Bästa dryck? Päronsoda! ;D
Hat dryck och maträtt? Inte vet jag.. ärtsoppa och vin
Bästa alkoholdryck? Cider antar jag.
Använder du smör på smörgås? Ja
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis
Favoritglass? Ben & Jerrys!


SHOPPINGVANOR:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Olika. Men 500 och uppåt
Har du mer skor än kläder? Ånej
Favoritplagg? Mjukisbyxor ^^ hähä
Hatplagg? Har inget

ARBETE UTBILDNING
Jobbar eller pluggar du?
Pluggar, pluggar, pluggar..
Vad vill du bli? Journalist eller psykolog
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja. De finns ju både ups and downs, men mer ups ändå! :)
Är lönen viktigast? Nej, man ska ju trivas också.

BOENDE
Boende just nu:
Älvsbyhus (villa) med mamma und pappa
Framtidsplaner med boende? Vill ha en lägenhet i London ETT TAG i framtiden. Men den drömen är väl rätt orealistisk. Men när jag är vuxen/gammal och går vill jag bo i ett sånt mysigt engelskt stenhus med lummig trädgård och stenmur.
Litet eller jätte stort? Litet
Drömboende? Samma som "framtidsplaner med boende"
Landet eller mitt i stan? Öööh. Beror på vilken stad. Men en stad i Sthlm storlek väljer jag hellre landet. Men åandra sidan vill jag inte leva i en sån död ort som Älvsbyn resten av mitt liv.
Mysigt eller sterilt? Mysigt. (Mest bara för att jag inte är kapabel till att hålla något sterilt och rent)

ÖVRIGT
Har du barn?
haha, nej?
Är otrohet okej? Inte alls!
Älskar du någon? Ja
Betyder familjen mycket för dig? Oja. Man inser plötsligt hur mycket familjen egentligen betyder då man inte träffas så ofta. Synd att man inte insåg det förens nu bara.
Är du lojal? Hoppas det.
Tycker du om att dricka dig full? Nej. Fullständigt onödigt om du frågar mig.
Hemmafest eller krogen? Hemmafest

Inga kommentarer: