måndag, april 27, 2009

Bästa promenad: Inte vet jag. I gbg var det nice att promendera dock!
Favoritgata: Har ingen
Senaste Stockholmsupptäckt: Huh?
Favoritdrink: Vet inte, bryr mig inte. Super inte.
Äter lyxmiddag på: Grillen. Hahahaha.
Bästa mikromaten: Örtagårdkyckling och pasta
Bästa kaffet: Med grädde, socker och mjölk
Bästa konsertlokalen: Vet ej
Här bjuder jag mamma på middag: Mamma bjuder mig på middag. Inte tvärtom.
Senaste teaterföreställning: Teater projektet -09
Favoritlyxartikel: Har inget av lyx
Läser just nu: Paulo Coelho - när veronika bestämmer sig för att dö
Läser helst: Bra böcker
Favoritråvara: Potatis?
Favoritmärke: Har inga sådana.
Favoritskor: Sneakers
Dricksprocent: Öh?
Modeförebild: Har ingen sådan heller. Förmodligen därför jag ser ut som ajg gör.
Motionerar: för sällan.
Mest överskattade affär: HM
Det dyraste jag köpt: vet inte. En moped kanske? (om vi ska hålla oss utanför mode-ramarna)
Favoritprodukt på Systemet: Alla broschyrer om alkoholism
Favoritprodukt på Apoteket: Handlar aldrig på apoteket.
Bästa fyllekäket: Fylleäter inte. FJORTIS.
Lyssnar på: Sånt som andra avskyr.
Bästa förfestmusiken: Vet inte.
Senaste gnolade: "Vi är paintball boys vi är kamrater"
Senast köpta skivan: Ingen aning
Mitt sämsta köp någonsin: Deon för 140 spänn
Senaste fyndet: Hm.. halsbandet på Glitter. Älskar det.
I dvdn: 10 orsaker att hata dig, eller fantomen på operan
Användbar pryl: Skohorn
Mode jag aldrig vill se: Brynjor (i tyg, ofc)
Bästa huvudbonaden: Gamla hederliga hattar
Favoritaccessoar: Halsband.. och örhängen.
Transportmedel: Cykel och buss
Återvinner: Sånt som återvinnas skall.
Håller på: LULEÅ! SHALALALALA. Nej, inte vet jag.

1 kommentar:

Emma sa...

Favoritprodukt på Systemet: Alla broschyrer om alkoholism

HAHAHAHA AMANDA DU ÄR FÖR KLOCKREN!