söndag, april 19, 2009

Cyklade förbi mormor för att hämta nå magnecyl och nå Gratäng vi skulle få. (Gamlingarna är hemskt små i maten, så vi måste enligt dem hjälpa till att äta upp allt.)
Magnecylen var till min stackars sjuka mamma. Huhu. Iallafall blåste det som helvete och när jag cyklade i motvind gick det inte att andas. Aprilväder for sure.

Och nyss ringde Gab och undrade om jag ville följa på bio, men jag är pank. Fullkomligt utblottad. Vågade inte kolla hur mycket pengar jag hade kvar på kortet efter dagen i stan, men jag tog mod till mig igår och mitt saldo visade ynka 19kronor! Förutom det har jag ett par 3-4kronor i börsen, men det är så gott som allt.
Bara att börja räkna ner dagarna till nästa studiebidrag då.

1 kommentar:

Elena sa...

Öhh.. jag har kring 30 spänn, så vi sitter i samma båt ^^