tisdag, april 28, 2009

1. Vad gjorde du 8.00 imorse? Stod vid skåpen och tog fram franskaboken.
2. Vad gjorde du för 30 min sen? Satt vid ett bord och pratade med Nina.
3. Vilken färg är din hårborste? Ööh, jag har så många, men; röd, grön, lila, svart, brun.
4. Vad köpte du sist? Ett halebop refilllkort (100kr)
5. Vilken färg är din dörr? Vit
6. Hur var vädret igår? Åt helvete =D
7. Vem kramade du sist? Ööh.. jag vet inte riktigt.
8. Vad ser du fram emot? Måndag
9. Vad är 15? Ett tal, en ålder, två siffror, en tid osv
10. Vilken skostorlek har du? 38-39
11. Vill du klippa dig? Jaa
12. Är du över 25? Nono
13. Pratar du mycket? HAHA. Inte alls.
14. Kollar du på O.C.? Nej
15. Har ditt namn ett "x" i det? Nixpix
16. Känner du någon som heter Steve? Nej
17. Hittar du på egna ord? Jao, då och då :)
18. Är du en typiskt svartsjuk person? Ja.
19. Vad har du för mobil? Ericsson W800i
20. Vem ringde dig sist? Gab eller pappa.
21. Biter du på naglarna? Ja!
22. Har du lockigt hår? Ett mellanting. Idag är det fluffy.
23. Vem är den sämsta personen i ditt liv just? Haha. Jag vet faktist inte. Ingen.
24. Vilket ord säger du ofta? Lejd
25. Ska du jobba imorgon? Nej
26. Vad borde du göra nu? Franskaglosorna
28. Sover du mycket? So so
29. Vad ska du göra på lördag? Plugga, sova, träna.
30. När var du ute sist? Ute som ute och festa, eller som ute utomhus?
31. Har du gråtit idag? Nej
32. Är du en glad person? Jag tror jag är rätt så bitter faktist.
34. Har du roligt nu? Nej
35. Vad äter du helst? JAPP (mmmm!)
36. Vem var du med sist? Öh, well, jag satt ju och snackade med Nina nyss så.
37. Tycker du om någon just nu? Finns den här frågan i alla jävla listor?

2 kommentarer:

Emma sa...

Pratar du mycket? HAHA. Inte alls.
HAHAHA duu de beror på vem du e me ;)

G sa...

Följer du på Nautilus i morgon? :):)