tisdag, april 21, 2009

Personfakta
Namn:
Amanda Nyberg
Kön: Girl girl girl
Ålder: 17
Längd: 1.65 (omg omg omg)
Smeknamn: Jag har inget ;P
Hårfärg: Mörkblond
Ögonfärg: Grå-grön-bruna

Har du någonsin
Ätit sushi:
Yep. Taste like shit.
Stått på scen: Jo
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nix
Klättrat på berg: Ja
Sett vita huset: Nej inte "live". Men på bild ofc.

Antingen eller
Kallt eller varmt:
Kallt!
Spets eller satin: Uusch på båda. Med spets.
Svart eller rött: Svart.
Regn eller snö: Snö
Rosor eller tusensköna: Men rosor då.
Vår eller höst: Höst
Matte eller engelska: Engelska!

Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet:
Guess so.
Vet den om det: Jag har mina aningar. Men jag vet inte. Säkert.
Vad tittar du på hos en man: Öh, helheten såklart. Och så ska han vara väldigt trygg i sig själv med båda fötterna på jorden.

Inom de 48 timmarna
Kramat någon:
Jo
Kommit sams med dina föräldrar: Nej, har inte bråkat något. Då är det ju svår att bli sams. typ.
Bråkat med en kompis: Nix

Gillar du att
Ge kramar:
Ja. Men är inte så bra på detdär med kroppskontakt. Då får jag hellre kramar x)
Ge massage: Jovars
Gå promenader i regnet: Mys :)

Övrigt
Vad gjorde du förra sommaren:
Jobbade, var i Oxford, var i stugan, kompisar.. osv osv
Svär du för mycket: För mycket vet jag inte. Men mycket :D
När duschade du senast: För ungefär 2 timmar och 40 minuter sedan.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Blå =)
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen låt alls. Datasalen ju.
Vad är bredvid dig just nu: Min mobil (!!!) en bok, en franskabok, ett block, en nyckelknippa samt en massa datorer.
Hur ser ditt skrivbord ut: Jag har inget skrivbord ^^
Vad var det sista du åt: En macka
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: -
Har du en lavalampa: Nope
Hur är vädret just nu: Soligt och vårigt. Uuunderbart!;D
Vad gjorde du igår kväll: Hängde läpp.
Vem pratade du sist med på telefon: Pappa
Vad gör dig glad: Uppskattning, rara människor, ärlighet, choklad
Vart skulle du vilja du åka: Massa ställen :D Men England och Nya Zeeland b.la
Vill du ha barn: Jep :)
Vad ska dom heta: När jag var liten var jag fast bestämd om att min framtida dotter skulle heta Tove.

2 kommentarer:

Ormbunken sa...

Smeknamn.... HITLER FÖR FAN!!!!!!!

Urban sa...

Smeknamn Kaptenen, wtf? ;o