söndag, april 26, 2009

Nu ligger min darling ute på blocket. Jeeez. Det smärtar i mig ! :/ När jag skulle trycka på knappen där det stod "bekräfta annons" så att det slutligen skulle åka upp på blocket skrek jag åt pappa "TRYCK PÅ KNAPPEN! JAG KLARAR DET INTE!". Han vägrade jag och fick göra det själv. Det.. smärtar.

Fördelar med att sälja den;
- Jag behöver pengarna!
- Jag får röra på mig mer om jag cyklar dit jag ska.
- Jag slipper moppefrilla (om vi ska va sånna, haha)
- Jag gör miljön en tjänst.

Nackdelar med att sälja den;
- Det kommer ta lääängre tid att ta mig någonstans

Ok. Nu när jag resonerat som en sann upplysnings-person (Typ, Robinson Crusoe) kan jag nu dra slutsatssen att jag tjänar mer på att sälja den. Därför ska jag inte ägna det någon mer tid och vara nöjd över mitt beslut, samt hålla alla känslor utanför det hela.
Punkt.

Inga kommentarer: